מחשבת מסלול מחדש, וויז וכל החבר'ה.

נורית גאון סיורים בפרובנס

נורית גאון, Wow provence 

את הטקסט הזה כתבתי חודשיים לריחוקיישן.
חם, אין לי מים, יש לי יום שיער גרוע, אני מתוסכלת שאני מתברברת כבר יותר משעה ומאחרת, כל בנאדם שעבר לא ידע לדבר אנגלית, וויז מוביל אותי למקום לא נכון וכנל ה gps שבאוטו.
אז עשיתי מה שכל בנאדם נורמאלי שנהג לנהל, להוביל תהליכים, לבצע משא ומתן, לחלום וליישם היה עושה, התחלתי לבכות 🙂
ובכיתי, בכיתי את כל התסכול והעצב ובכיתי על כל הפעמים שהריחוקיישן הביס אותי ובכיתי על זה שאני לא יודעת צרפתית ועל כל מה שאני מתגעגעת אליו, ובכיתי על זה שהצרפתים דוחפים לכל האוכל שלהם ג'מבון או בשר או עוף וזה ממש מתסכל להיות צמחונית ונראה לי שאפילו בכיתי על החתול שלי שרגא שמת כשהייתי בכיתה א.
ואחרי שלקחתי יעה וטיטאתי את כל השברים, איחדתי אותם, הסתכלתי לעצמי עמוק בעיינים ועשיתי לעצמי את השיחה הבאה:
תגידי, את נורמאלית??? את נמצאת באחד המקומות הכי יפים בעולם, את עוברת חוויה מטורפת, לא תהיה לך הזדמנות לכזאת התפתחות אישית, לצמוח מהקושי, השמחה, העצב, התסכול, הכשלונות, ההצלחות, האכזבות והשוני הזה.
וחוצמזה, את ממש יפה היום (אבל זה כבר לשיחה עצמית אחרת)
חמושה באמונה יצאתי החוצה לחפש מישהו שמדבר אנגלית, עצרתי את כל מי שעבר לידי ובערך אחרי 67 אנשים היא הגיעה, צרפתיה חמודה שיודעת אנגלית! היא הסבירה לי ואחרי 3 דק הגעתי למקום, מלאת אנרגיות ושמחה על הדברים הקטנים שיכולים לגרום לי להיות מאושרת- להגיע לכתובת הנכונה.
תאכל אגוזי ריחוקיישן, כמעט הגעתי לקצה גבול היכולת שלי והתאפסתי.
🥐🍷🥐🍷🥐🍷🥐🍷🥐🍷🥐🍷🥐🍷

אז בואו נדבר על ניווט בפרובנס, הבשורה הטובה היא שוויז וגוגל מפות עובדים נהדר😊 זה טקסט שכתבתי לפני שנתיים וחצי, כך שמאז הוויז שלי סימן וביקר בכל המקומות ששווה לכם להגיע אליהם.

אם אין לכם חבילת גלישה, תוכלו כשאתם נמצאים עם wifi להכניס את הכתובת וכשתצאו לדרך, למרות שאין לכם אינטרנט, הוויז עדיין ידע לנווט אתכם למקום הנכון.

נהנתם? שתפו אחרים או ספרו לי בתגובה, זה עושה לי נחת ולכם עור פנים חלק שיהיה יום קורסון

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן