חוויה קולינרית מודרנית ומיוחדת בפרובנס

נורית גאון סיורים בפרובנס

נורית גאון, Wow provence 

בנוף מדהים, באחד הכפרים הכי יפים באזור פרובנס שוכנת לה מסעדה שנקראת Restaurant Dan B.
אוכל מודרני, מאוד מיוחד וטעים.
כשהגעתי לשם לפני שנה בדיוק, השף בא לדבר איתנו כשסיימנו לאכול וכשהוא שאל אותי מהיכן אני ועניתי שאני מישראל הוא ענה לי במבטא צרפתי בעברית, את הבר מצווה שלי עשיתי בכותל 🤣 שאלתי אותו אם הוא מוכן שאראיין אותו (כי יש לו סיפור הקמת מסעדה מאוד מעניין, האוכל שלו מודרני ומאוד מיוחד בסצנה הקולנרית וכי הוא שף עולה בצרפת (נחשב לשף מבטיח ששמו עליו עין) הוא הסכים בשמחה ואני שלא כמנהגי לא יצרתי איתו קשר כי חששתי שיהיה לי קשה לתקשר איתו בשל קשיי שפה 🤦וכשכבר היה לי בטחון חששתי שהוא ינפנף אותי.
אתמול, בסוף הארוחה הוא שוב בא לדבר איתנו ולתדהמתי הוא זכר אותי ועל מה דיברנו ואפילו באיזה שולחן ישבתי בפעם הקודמת 😲 (רציתי לייחס את הזיכרון שלו לזה שאני כנראה דמות בלתי נשכחת 🤣 אבל אני מנחשת שלא הרבה נשים ישבו אצלו לפני שנה וצילמו מנות מישלן עם ברווזים מגומי 🦆😋)
התנצלתי שלא יצרתי איתו קשר לראיון לפני שנה כי וקבענו להיפגש עוד שבועיים 😍
ואני החלטתי החלטה חשובה, לתת לכם את המידע על המסעדה כבר עכשיו, אם אתם בעניין מסעדות עם אוכל מודרני שבאמת מייצר חוויה מיוחדת, תזמינו מקום!
כיוון שכל החומרים טריים, היום הוא מחליף תפריט לתפריט קייצי. המחירים לארוחת 5 מנות 70 יורו והשמיים הם הגבול 😋 תפריט עיסקי צהריים 50 יורו.
תזמינו מקום לפני ואל תפספסו ביקור בשירותים שם שנמצאים בתוך מערה.
תהנו ותגידו שהגעתם דרך wow provence, מי יודע, אולי זה יעזור במשהו 😜

נהנתם? שתפו אחרים או ספרו לי בתגובה, זה עושה לי נחת ולכם עור פנים חלק שיהיה יום קורסון

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן